Data capturing: gegevens verzamelen om de markt beter te begrijpen

Uit de evaluatie in 2014 van de TDC marketingondersteuning bleek dat een groot aantal ontvangen aanvraagdossiers onvolledig of verkeerde ingevuld waren. De zwakste producentengroepen konden bijgevolg niet worden geselecteerd voor de marketingtraining. TDC besloot daarom om een stap vooraf uit te werken, een korte vooropleiding bedoeld om coöperaties te helpen hun gegevens te verzamelen en begrijpen om hiermee hun marketingstrategie te ontwikkelen. Lees er meer over in de onderstaande pdf.

Voor meer informatie over marketingondersteuning, lees het eerder gepubliceerde artikel Marketingondersteuning van kleine producenten in Afrika: een prioriteit voor TDC

Gegevens verzamelen om de markt beter te begrijpen

Een nieuwe stap in de marketingondersteuning van Afrikaanse coöperaties door het Trade for Development Centre
Download
Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on email
Email
Share on print
Print

Deze website gebruikt cookies om uw gebruikerservaring zo aangenaam mogelijk te maken.